برای تربیت فرزندانی فاطمی باید پدر و مادری فاطمی باشیم
برای تربیت فرزندانی فاطمی باید پدر و مادری فاطمی باشیم

حجت الاسلام جلال مرادی در مراسمی که بمناسبت سالگرد ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد، با بیان اینکه پیامبری همان رهبری، مدیریت و امامت است، گفت: فاطمه(س) در انسانیت، معنویت و کمال چیزی از پیامبر کم ندارد اما سؤال اینجاست که چه کاری باید انجام دهیم که فاطمه گونه زندگی کنیم و در مسیر ایشان قرار گیریم .

وی با بیان اینکه هیچ کدام از علمای ما به غیر از معصومین نمی توانند زهرای مرضیه را بشناسند و معرفی کنند، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی ماست.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش امام خمینی رحمة الله در جمهوری اسلامی اگر کسی برای ظهور تلاش نکند حتی اگر به مردم خدمت کند خیانت کرده است، گفت: اقدام کسی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند جهاد فی سبیل الله است ضمن اینکه هر کار خیر و مفیدی با انگیزه الهی عبادت محسوب می شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان با بیان اینکه باید زمینه ساز ظهور بود و اگر اینگونه عمل کردیم فاطمی رفتار کرده‌ایم، گفت: برای تربیت فرزندانی فاطمی باید پدر و مادری فاطمی باشیم.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به قرار گرفتن در دهه بصیرت و تأکید بر اینکه باید جهاد تبیین عملیاتی شود، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه قطعی است.

وی با تأکید بر اینکه هر چه تلاش کنیم همه زحمات در پایان برای خانواده است و اگر خانواده خوب داشته باشیم به طور حتم در این مسیر بازنده نخواهیم بود، گفت: اگر این همه زحمت بکشیم اما خانواده خوبی نداشته باشیم باخته ایم.

وی با تأکید بر اینکه انسان برای بهشت آفریده شده و نباید به کمتر از آن خود را بفروشد، گفت: جهاد تبیین یک نکته فراموش شده است و هر مشکلاتی که می بینیم به عدم معاد باوری برمیگردد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان با بیان اینکه معادباوری در جامعه ضعیف است و به همین علت کارها به درستی انجام نمی‌شود، ادامه داد: شهدا معاد باور بودند.

وی به ۲۱ دی سالروز شهدای عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و با بیان اینکه همدان در این عملیات یک هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب کرد، گفت: جهاد تبیین باید قوت گیرد.
مرادی به دوران نوجوانی اشاره کرد و با بیان اینکه در عصر حاضر نوجوان حوصله ندارد، تند صحبت می کند و در فضای مجازی درگیر است و فکر می‌کند با خانواده هم می‌تواند اینطور صحبت کند، گفت: باید وقت گذاشت و به سؤال های نوجوانان پاسخگو بود.

وی با بیان اینکه انقلاب در 43 سال گذشته در بحث دینی پیشرفت داشته و در حال حاضر با قاره جدیدی روبرو هستیم که همان فضای مجازی است، گفت: باید پاسخگوی سؤال های افراد قاره جدید بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان به موضوع اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح یک معیار در پیشرفت اقتصادی کشور است، گفت: این نیروگاه در توانمندی تولید انرژی حرف برای گفتن دارد و از توان نیروهای متخصص داخلی در پیشرفت امور استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تولید برق سایر صنایع را به کار می‌اندازد به رتبه علمی ایران در دوران ابتدای انقلاب و در سال‌های ابتدایی آن اشاره کرد و با بیان اینکه رتبه علمی ما در جهان ۵۶ بود و در حال حاضر در رتبه ۱۶ قرار داریم، گفت: دارایی های شخصی ما با قبل مقایسه نیست و از آنجا که نوجوانان این دوره انقلاب را ندیده اند باید به آنها بگوییم اوضاع کشور چگونه بوده و در حال حاضر چگونه است.

وی در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه در موضوع انتخابات در دنیا اولیم ضمن اینکه قطعاً قطار درحال حرکت را سنگ می زنند، گفت: دشمن با نیروی قوی می جنگند و در این میان نیروی قوی همان انقلاب اسلامی ایران است.