اخبار ویژه
سردار فرجی:

دشمن به دنبال گرفتن احساس امنیت از جامعه است

کد خبر : 18860
دوشنبه 11 مهر 1401 - 09:02
دشمن به دنبال گرفتن احساس امنیت از جامعه است

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و امروز دشمن به دنبال گرفتن احساس امنیت از جامعه است.

سردار مهدی فرجی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای شرکت توزیع برق استان همدان اظهار کرد: به نیابت از نیرو‌های مسلح از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این شرکت در حوزه برطرف شدن مشکلات حوزه آبرسانی به همدان نیز کار‌های بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: با روی کار آمدن مدیریت انقلابی در این شرکت، کار‌های بسیار بزرگ و غیر قابل تصوری در حوزه برق‌رسانی شکل گرفت که لبخند را بر لب مسئولان آورد.
دبیر دومین کنگره فرماندهان، امیران و هشت هزار شهید استان همدان ادامه داد: برای آبرسانی به همدان، اقداماتی که در شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفا نیر انجام شد، بسیار بزرگ است.
وی تاکید کرد: اَبَر پروژه آبرسانی به همدان کار بسیار بزرگی است که با مجموع اقدامات صنعت آب و برق استان و اتحاد دستگاه‌های اجرایی، مشکلات آبرسانی را کاهش می‌دهد.
سردار فرجی تصریح کرد: در حوزه حفاری چاه‌های اضطراری تامین آب همدان نیز شرکت توزیع نیروی برق استان به موقع برق مورد نیاز را تامین کرد.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس روز‌های تلخ و شیرینی داشتیم که روز‌های شیرین آن از روز‌های تلخ بیشتر است.
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن با تمام توان وارد شده است، گفت: دشمن از روش‌های مختلف به خصوص با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تحریک مردم است.
وی تاکید کرد: منافقان کوردل، ۱۷ هزار نفر را کشته‌اند و اکنون در خارج از کشور به عنوان یک گروه آزادی طلب، توسط استکبار حمایت می‌شوند.
سردار فرجی با اشاره به اینکه جنایات منافقان کمتر از داعش نیست، ادامه داد: همه مربیان و آموزش‌دهندگان نیرو‌های داعشی و النصره، از منافقان بودند.
وی با بیان اینکه آرامش کنونی جامعه را مردم با راهپیمایی پر شکوه و حضور در صحنه نشان دادند، افزود: مردم جنگ و هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و امروز نیز پای کار هستند و با حضور در صحنه در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
دبیر دومین کنگره فرماندهان، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان گفت: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و امروز دشمن به دنبال گرفتن احساس امنیت از جامعه است.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال در دست گرفتن مدیریت افکار عمومی است، اظهار داشت: دولت سیزدهم با همه دولت‌ها متفاوت است، با اقدامات ارزشمند این دولت، کرونا مدیریت شد و اکنون جامعه بدون هیچ مشکلی امورات خود را پیش می‌برد و باید قدرشناس آن باشیم.

ارسال توسط : خبرنگار همدان
بازدید
دیدگاه