اخبار ویژه

جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) همدان -95/10/14

کد خبر : 6753
شنبه 18 دی 1395 - 13:32

بسم الرحمن الرحیم

جلسه شورای عالی بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان راس ساعت 8 صبح روز سه شنبه  95/10/14 در دفتر کانون شوراهای اسلامی کار استان به ریاست مهندس حمید رضا رهبر و با حضور اعضاء تشکیل گردید .

موضوع جلسه : جشنواره ملی ( من یک تولید گر بسیجی ام )

شروع جلسه با تلاوتی چند از آیات کلام ا... مجید و عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی جناب سرهنگ شریعتی مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مدعوین شرکت کننده در جلسه آغاز گردید در ادامه آقای شریعتی ضمن بیان اهداف تشکیل جلسه و تبیین محور مورد بحث مدیریت جلسه را به جناب آقای مهندس رهبر واگذار نمود.

نخست مهندس رهبر با تشریح موضوع و بیان اهداف جلسه که شاخصه های کارگر و تولید گر بسیجی در عرصه صنعت و تولید است ادامه بحث را به ابراز بیان دیدگاه های اعضاء واگذار نموده و در پایان جلسه موارد مشروحه جمع بندی شده به شرح ذیل به همراه مصوبات به امضاء حاضران رسید.

- اولین قدم در رسیدن به اقتصاد مقاومتی شناساندن تولید ملی هستیم و این امر فقط در تولید نباید خلاصه شود بلکه لازم است در مصرف آن نیز فعالیت داشته باشیم  تا مصرف تولیدات داخلی و استفاده از آن نباشد تولید ی وجود نخواهد داشت پس لازم است شاخصه های تولید و مصرف را بشناسانیم

- شناخت روحیه جهادی را باید در دو بعد و دو محور مدیریت جهادی و مدیریت کارگری دانست چرا که حرکت هر کدام از محورها لازم و ملزوم یکدیگرند و کار و فعالیت بدون هم نتیجه ای در بر نخواهد داشت

- درک واقعیت ها و فضا ها و موقعیت ها با بصیرت یک شاخص بسیجی تولیدگرموثر می باشد

- فراموش نکردن اصل انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن یک شاخص بسیار مهم و موثر در این زمینه می باشد.

1- مصوب گردید ضمن تکمیل بیان دیدگاه های اعضاء در جلسه به صورت کتبی و گزارش مصور شاخصه های مورد نظرجشنواره به سازمان بسیج کارگری ارسال گردد.

2- مصوب گردید دبیر جلسه زمینه حضور اعضای محترم شورای قشر بسیج کارگری استان را در برنامه های صدا و سیمای استان جهت ارائه توانمندی های بسیج کارگری فراهم نماید.

[[{"fid":"15923","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"490","width":"653","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

 

 

ارسال توسط : خبرنگار همدان
بازدید
دیدگاه