اخبار ویژه

با لبیک به فرموده ی امام خامنه ای، 22 بهمن را تماشایی خواهیم کرد.

کد خبر : 10573
یکشنبه 22 بهمن 1396 - 01:09
نشست روشنگری بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان

نشست روشنگری و دعوت از آحاد مردم ولایت مدار همدان جهت حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن.

با فرا رسیدن چهلمین بهار آزادی و پیروزی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه های تابعه ی حوزه بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان گرد هم آمدند.

در این نشست که در عصر روز شنبه 21 بهمن ماه 1396 در مسجد شریف الملک همدان برگزار شد برادر ترکاشوند فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان به مباحثی پیرامون مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه پرداختند.

در این برنامه که با حضور اعضای بسیج پایگاه های مالک اشتر شهرداری همدان ، فاتح خیبر تاکسیرانی، سردار شهید همدانی حمل و نقل بار،شهید بهادر بیگی اتوبوسرانی همدان برگزار شد سخنران نشست به انواع جنگ های سخت و نرم و اعتقادی از اوائل انقلاب تا کنون بر علیه این انقلاب و ملت شریف ایران اشاره و هدف دشمنان را از این اغتشاشات و ناآرامی ها از بین بردن این حکومت ولایی و امام زمانی دانست.

ایشان به بیان قسمتی از تاریخ انقلاب ، دفاع مقدس و همچنین به بیان اهداف امام راحل(ره) ، شهدا و جانبازان و ایثارگران پرداختند و این انقلاب را به فرموده امام خمینی (ره) «انقلاب پابرهنه ها و کوخ نشینان »یادآوری و ادامه دادن این راه را عمل به فرامین گوهر بار امام (ره)، مقام معظم رهبری و وصیت نامه شهدا بیان نمودند.

در آخر برادر ترکاشوند با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با جان برکفان نیروی هوایی که فرمودند: «این 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود » اشاره و وظیفه عزیزان را دعوت از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای زدن مشت محکمی بر دهان مستکبران و زور گویان عالم با حضور پر شور و حماسی بیان نمودند.

 

ارسال توسط : خبرنگار همدان
بازدید
دیدگاه